Aanvraagformulier

Aanvragen kunt u alleen indienen via het online aanvraagformulier. Om te kunnen aanvragen moet u zich eerst registeren of, als u dit al heeft gedaan, inloggen op uw account. Vanuit uw account kunt u een (nieuwe) aanvraag doen en de status van lopende aanvragen volgen.

Rekent u erop dat wij tot maximaal vier maanden nodig hebben voor een zorgvuldige verwerking, behandeling en beoordeling van uw aanvraag.

Wij raden u aan om eerst onze tips voor een goede voorbereiding te lezen voordat u begint met het invullen van het aanvraagformulier. 

Voordat u begint met het invullen van het formulier, geven we u graag onderstaande punten mee:

  • Het aanvraagformulier bestaat uit zeven tabbladen. U beantwoordt alle vragen die het formulier u toont, voegt gevraagde bijlagen toe en verzendt het formulier.
  • U hoeft het formulier niet in één keer in te vullen en op te sturen. U kunt het formulier te allen tijde tussentijds opslaan en afsluiten. Vervolgens kunt u de aanvraag op iedere willekeurige computer en op elk willekeurig tijdstip weer openen.
  • U krijgt snel bericht of uw aanvraag verder in behandeling wordt genomen of wordt afgewezen. Nemen wij uw aanvraag verder in behandeling, dan kan het zijn dat wij u vragen aanvullende vragen te beantwoorden. U opent dan opnieuw het aanvraagformulier. Hierop ziet u nieuwe vragen. Uw eerdere antwoorden kunt u teruglezen, maar niet meer wijzigen. De nieuwe vragen beantwoordt u en u verzendt het formulier nogmaals. Houdt u er rekening mee dat u enige tijd bezig bent met het beantwoorden van de vragen en het toevoegen van bijlagen bij het formulier.
  • Het toevoegen van de gevraagde bijlagen in het aanvraagformulier is verplicht. Zonder deze bijlagen kunt u het formulier niet verzenden. Als er zwaarwegende redenen zijn waardoor u bepaalde bijlagen niet beschikbaar heeft, voegt u dan een document toe waarin u uitlegt waarom u de bijlage(n) niet kunt leveren.
  • Tip voor het toevoegen van bijlagen die u eerst moet scannen: stel de scanner in op maximaal 300 dpi voor het scannen van de documenten.
  • Aan het einde van de aanvraag krijgt u de mogelijkheid om de aanvraag in z'n geheel nog eens door te lezen, voordat u de aanvraag verstuurt. 
  • Het ondertekenen van de aanvraag doet u door het invoeren van een code die u per e-mail van ons ontvangt.  Houdt u er rekening mee, dat u voor het verzenden van uw aanvraag het e-mailadres van een tekenbevoegde persoon binnen uw organisatie dient op te geven. Deze persoon ontvangt binnen enkele minuten een e-mailbericht met een code, die u in het aanvraagformulier moet invullen om de aanvraag te kunnen verzenden.
  • In het geval van aanvragen tot en met € 5.000,- dient u van twee tekenbevoegde personen de e-mailadressen op te geven. Deze personen ontvangen dan per e-mail ieder een andere code, die allebei moeten worden ingevuld in het aanvraagformulier. Met deze wijze van ondertekening gaat u vooraf al akkoord met de voorwaarden voor eventuele betaling, zodat wij uw aanvraag snel kunnen afhandelen.
  • Na het versturen van uw aanvraag, kunt u op uw account het verloop van de behandeling van de aanvraag volgen en zien welke stappen doorlopen zijn. U ontvangt van ons e-mails over de voortgang van het behandelproces. Bij statuswijzigingen ontvangt u van ons e-mails met een link naar de inlogpagina van uw account. De voortgangsinformatie staat voor u klaar in vensterteksten gekoppeld aan de statusbalk die bij uw aanvraag hoort. 

Heeft u vragen over het online aanvraagformulier, dan kunt u de handleiding raadplegen of contact opnemen met VSBfonds via telefoonnummer 030 - 230 3300. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Aanvraag indienen.

Heeft u tips waarmee u denkt dat het werken met het online aanvraagformulier makkelijker gemaakt kan worden, dan horen we die graag. Bel 030 - 230 3300 of mail naar info@vsbfonds.nl

Sluiten